Showing 1 - 10 of 21,844
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004923600
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001580323
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002570404
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001738467
number of areas including communications, psychology, marketing and advertising, and information systems. This book provides â€¦I. e-Search / Kuan-Pin Chiang, Ruby Dholakia, Stu Westin -- II. Information search on the internet / Byung-Kwan Lee â€¦ perceived complexity and their impacts on internet communication / Qimei Chen -- VIII. Personalization systems and their â€¦
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011726701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515524
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003449552
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004613600
Der Aufbau der Unternehmensmarke findet in der Regel über die Entwicklung und Kommunikation der Unternehmensidentität statt. Christina Suckow identifiziert relevante Elemente, mithilfe derer die Identität reiner E-Brands über die Webseite aufgebaut und transportiert wird. Im Rahmen einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425320