Showing 1 - 10 of 19
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012027537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010457592
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009613878
How did the diffusion of the Internet influence research collaborations within firms? We examine the relationship between business use of basic Internet technology and the size and geographic composition of industrial research teams between 1992 and 1998. We find robust empirical evidence that...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014044376
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010225058
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010365189
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011552058
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010498923
Eine Vielzahl von Herausforderung stellt die kommerzielle Verbreitung des Internets und die damit verbundene bidirektionale Kommunikation nicht nur zwischen Konsumenten und Unternehmen, sondern ebenso unter Konsumenten, für Unternehmen dar. Die Unternehmen stehen vor der Notwendigkeit, die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009614998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011451768