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Theorie
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64
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Non-commercial literature
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Working Paper
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Hochschulschrift
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Thesis
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Case study
3
Fallstudie
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Bibliografie enthalten
2
Bibliography included
2
Interview
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Lehrbuch
2
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Aufsatzsammlung
1
Conference proceedings
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Fallstudiensammlung
1
Guidebook
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Konferenzschrift
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Ratgeber
1
Reprint
1
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Language
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German
74
Russian
1
Author
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Dolnicar, Sara
6
Weijters, Bert
6
Baumgartner, Hans
5
Grün, Bettina
4
Buber, Renate
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Häder, Michael
3
Höld, Regina
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Lütters, Holger
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Adam, Stewart
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Temme, Dirk
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Weathers, Danny
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Institution
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Deutschland / Statistisches Bundesamt
1
Fachhochschule Stralsund / Fachbereich Wirtschaft
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
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International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
12
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
9
Fundamentals of marketing research ; Vol. 2
8
International journal of market research
8
Journal of marketing research : JMR
8
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
7
Qualitative market research : an international journal
7
Fundamentals of marketing research ; Vol. 3
5
Handbuch der Marktforschung
5
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Journal of business research : JBR
4
Online-Forschung 2007 : Grundlagen und Fallstudien
4
Verfahren, Datenauswertung, Ergebnisdarstellung
4
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
3
Alternative market research methods : market sensing
2
Australasian marketing journal
2
Environmental & resource economics : the official journal of the European Association of Environmental and Resource Economists
2
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of business and psychology
2
MV Wissenschaft
2
Market research in practice series
2
Organisation und praktische Anwendung
2
Psychology & marketing
2
Qualitative research in organizations and management : an international journal
2
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
2
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
A Century of Marketing
1
Agrarökonomische Diskussionsbeiträge
1
Band ... der Schriftenreihe Spektrum Bundesstatistik
1
CESifo working papers
1
Design, methods and applications
1
Developmental challenges in marketing research
1
Die Alten und das Netz : Angebote und Nutzung jenseits des Jugendkults
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Discussion paper / Central Bureau voor de Statistiek
1
Diskussionsbeiträge / Fachhochschule Stralsund, Fachbereich Wirtschaft
1
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Betriebswirtschaft der Universität Duisburg-Essen, Campus Duisburg
1
Diskussionspapier / Wirtschaftswissenschaftliche Dokumentation, Technische Universität Berlin
1
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Data quality assurance begins before data collection and never ends : what marketing researchers absolutely need to remember
Moore, Zachary
;
Harrison, Dana E.
;
Hair, Joseph F.
- In:
International journal of market research
63
(
2021
)
6
,
pp. 693-714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012794281
Saved in:
2
A random extraction method with high market representation for online surveys
Kato, Takumi
;
Kishida, Noriko
;
Umeyama, Takahiko
;
Jin, …
- In:
International journal of business innovation and …
22
(
2020
)
4
,
pp. 569-584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012270978
Saved in:
3
Qualitative Marktforschung : Methoden, Einsatzmöglichkeiten und Beurteilungskriterien
Kepper, Gaby
-
1996
-
2., überarb. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000932005
Saved in:
4
From CAPI to HAPPI : a scenario for the future and its implications for research
Samuels, John Malcolm
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000921529
Saved in:
5
Multimedia in der Marktforschung
Zou, Bo
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000679770
Saved in:
6
Interviewpartner Computer quo vadis?
Jeck-Schlottmann, Gabi
- In:
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum …
,
(pp. 29-46)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288179
Saved in:
7
Hard versus soft laddering : implications for appropriate use
Botschen, Günther
- In:
New developments and approaches in consumer behavior …
,
(pp. 321-339)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299786
Saved in:
8
The impact of telephone notification strategies on response to an industrial mail survey
Jobber, David
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
2
(
1985
)
4
,
pp. 291-296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001041176
Saved in:
9
Stimulating responses to mailed questionnaires : an experimental study
Kindra, Gurprit S.
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
2
(
1985
)
3
,
pp. 219-226
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001041180
Saved in:
10
A note on the use of survey research firms to enable empirical data collection
Schoenherr, Tobias
;
Ellram, Lisa M.
;
Tate, Wendy L.
- In:
Journal of business logistics : JBL
36
(
2015
)
3
,
pp. 288-300
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011482443
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1
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