Showing 1 - 10 of 5,532
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001876051
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001566999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012699714
Menschliches Verhalten und Käuferverhalten wurden bereits in ihren unterschiedlichen Facetten und aus der Perspektive verschiedener wissenschaftlicher und praktischer Disziplinen beleuchtet. So wurde beispielsweise das Verhalten von Investoren, d.h. von Käufern an Finanzmärkten, aus der Sicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517440
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002678218
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004342875
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004603340
"Democratizing Luxury explores the interplay between advertising and consumption in modern Japan by investigating how Japanese companies at key historical moments assigned value, or "luxury," to mass-produced products as an important business model. Japanese name-brand luxury evolved alongside a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014336747
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014273768