Showing 1 - 10 of 7,925
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000582131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003084301
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003084359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003084389
This paper explores the role of mass media in people's perceptions of charismatic leaders, focusing on the case of Junichiro Koizumi, Prime Minister of Japan from 2001 to 2006. Using survey data collected immediately after Koizumi's 2005 landslide electoral victory, this study empirically...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010381044
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013340866
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008729963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003148661
Die Genehmigung des Joint-Ventures von Sony und Bertelsmann gibt ein Beispiel für die neue Ausrichtung der europäischen Wettbewerbspolitik, die eine Abkehr von der formal-juristischen hin zu einer ökonomischeren Herangehensweise mit sich bringt. Diese Methode weist allerdings auch Schwächen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003934029