Showing 1 - 10 of 4,898
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000878303
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000544693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010518465
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001453172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009779304
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013410400
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009155635
The paper discusses the conditions under which new markets are created, and tries to identify them by an empirical case study of Japan's silver market. It starts from the perspective that the source of competitive advantage under fundamental uncertainty lies in the integration of objective and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010302299
Seit 1989 ist es auf dem japanischen Fernsehmarkt im Zuge der Senkung der Markteintrittsbarrieren zum vermehrten Marteintritt von Kabel- und Satellitenfernsehanbietern gekommen. Gefördert durch die daraus resultierende Einführung eines Trennungsmodells der Fernsehanbieter, die Digitalisierung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010302328