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Germany
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World
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129
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126
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111
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111
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Globalization
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Unternehmensplanung
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SME
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Firm performance
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Marketing management
65
Marketingmanagement
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Geschäftsmodell
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Franchising
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Corporate Social Responsibility
55
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Undetermined
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All
Book / Working Paper
390
Article
60
Type of publication (narrower categories)
All
Reprint
Sammelwerk
Article in journal
2,043
Aufsatz in Zeitschrift
2,043
Hochschulschrift
1,177
Thesis
1,027
Aufsatz im Buch
1,019
Book section
1,019
Graue Literatur
529
Non-commercial literature
529
Bibliografie enthalten
423
Bibliography included
423
Collection of articles of several authors
388
Working Paper
371
Arbeitspapier
354
Lehrbuch
327
Aufsatzsammlung
306
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296
Case study
222
Fallstudie
222
Konferenzschrift
93
Handbook
73
Handbuch
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Conference proceedings
58
Ratgeber
57
Guidebook
55
Festschrift
44
Glossar enthalten
33
Glossary included
33
Bibliografie
31
Fallstudiensammlung
29
Collection of articles written by one author
27
Sammlung
27
Systematic review
21
Übersichtsarbeit
21
Conference paper
15
Konferenzbeitrag
15
Einführung
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Forschungsbericht
7
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Polish
24
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French
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1
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Ansoff, Harry Igor
8
Mintzberg, Henry
8
Bamberger, Ingolf
6
Singer, Alan E.
6
Hinterhuber, Hans H.
5
Horváth, Péter
5
Mayer, Elmar
5
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
5
Ahlert, Dieter
4
Hunter, M. Gordon
4
Riekeberg, Marcus
4
Stahl, Heinz K.
4
Winzer, Petra
4
Brost, Heike
3
Bruhn, Manfred
3
Burmann, Christoph
3
Cliquet, Gérard
3
Dahmen, Andreas
3
Day, George S.
3
Eichhorn, Peter
3
Freidank, Carl-Christian
3
Hahn, Dietger
3
Keuper, Frank
3
Lippmann, Ingo
3
Meyer, Jörn-Axel
3
Rugman, Alan M.
3
Tuunanen, Mika
3
Utz, Erich R.
3
Wood, John Cunningham
3
Wood, Michael C.
3
Ambrosini, Véronique
2
Andreßen, Rüdiger
2
Augier, Mie
2
Becker, Manfred
2
Collier, Nardine
2
Dowling, Michael
2
Drumm, Hans Jürgen
2
Engelhard, Johann
2
Etemad, Hamid
2
Foss, Nicolai J.
2
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Institution
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DePaul University / College of Commerce
2
Institut für Betriebswirtschaftslehre des Außenhandels <Wien>
2
Institut für Sozialwissenschaftliche Forschung <München>
2
Springer Fachmedien Wiesbaden
2
American Telephone and Telegraph Company
1
Aston Centre for Human Resources
1
Booz, Allen & Hamilton GmbH <Düsseldorf>
1
Booz, Allen en Hamilton Internationaal NV <Düsseldorf>
1
Brjanskij gosudarstvennyj techničeskij universitet
1
Colloquium der NPO-Forscher im Deutschsprachigen Raum <5, 2002, Linz>
1
Conference in Honor of Joel Dean <1984, New York, NY>
1
Conference on Exchange Rates Effects on Corporations <1992, New York, NY>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <19, 2011, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <20, 2012, Wien>
1
De Gruyter Oldenbourg
1
Droege & Comp. <Düsseldorf>
1
EMNeT <1, 2003, Wien>
1
Ekonomická univerzita v Bratislave / Podnikovohospodárskej fakulta
1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
1
Expertenforum Mittelstand <9, 2010, München>
1
Fachtagung Das Rechnungswesen im Konzern <5, 1999, Frankfurt, Main>
1
Fachtagung Optimierung in der Energieversorgung - Planungsaufgaben in Liberalisierten Energiemärkten <1999, Heidelberg>
1
Frankfurter Allgemeine Buch
1
Fördergesellschaft Marketing e.V. an der Ludwig-Maximilians-Universität München
1
Förderkreis Betriebswirtschaft an der Universität Stuttgart
1
Genossenschaftswissenschaftliche Tagung <1995, Hamburg>
1
Georg-August-Universität Göttingen / Institut für Betriebswirtschaftliche Produktions- und Investitionsforschung
1
Gesellschaft Energietechnik
1
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
1
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialkybernetik
1
Heinz Nixdorf Institut
1
INTES Akademie für Familienunternehmen
1
Industrie-Kontakt-Seminar <13, 1990, Kaiserslautern>
1
Institut für Betriebswirtschaftslehre der Gemeinwirtschaftlichen Unternehmen <Linz>
1
International Conference on Computer Aided Scheduling in Public Transport <8, 2000, Berlin>
1
International Conference on Strategic Innovative Marketing <5., 2016, Athen>
1
International Public Sector Management Symposium <3, 2001, Mannheim>
1
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
1
Klaus Kellner Verlag e.K.
1
Kreis zur Förderung des Instituts für Genossenschaftswesen der Universität Hamburg
1
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H. Igor Ansoff ; Vol. 2
18
H. Igor Ansoff ; Vol. 1
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Zeszyty naukowe
7
Berichte zum Generic-Management
4
Business ethics and strategy ; Vol. 1
4
Wissenschaft & Praxis
4
Betrieb / Management, Strategie
3
Critical evaluations in business and management
3
Gabler Edition Wissenschaft / Strategisches Kompetenz-Management
3
Jahrbuch der KMU-Forschung und -Praxis ... in der Edition "Kleine und mittlere Unternehmen"
3
Kompendium bankbetrieblicher Anwendungsfelder
3
Michael Porter ; Vol. 3
3
Prace naukowe Akademii Ekonomicznej Imienia Oskara Langego we Wrocławiu
3
Studia ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
3
USW-Schriften für Führungskräfte
3
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
3
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
2
Advances in applied business strategy
2
Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series
2
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
2
Contributions to Management Science
2
Contributions to management science
2
Edition "Kleine und mittlere Untenehmen"
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Gabler Wissenschaft & Praxis
2
HRM defined and in organizational context
2
International research in the business disciplines
2
Oxford handbooks
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
Schriften zur öffentlichen Verwaltung und öffentlichen Wirtschaft
2
Strategic management
2
Technischer Vertrieb
2
The McGill international entrepreneurship series
2
The international library of essays in public and professional ethics
2
The journal of strategic information systems : incorporating International Information Systems
2
VDI-Berichte
2
Wirtschaftskybernetik und Systemanalyse
2
Academic monograph on business studies : marketing
1
Academy of international business series
1
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Przedsiębiorstwo XXI wieku - doświadczenia i perspektywy zarządzania : przedsiębiorstwo w sieci
Kosiń, Paweł
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Special double issue:
Franchising
in services
Ribeiro Soriano, Domingo
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)
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2014
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Entrepreneurial management and public policy
Johnston, Van R.
(
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)
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2000
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Handbuch
Franchising
& Cooperation : das Management kooperativer Unternehmensnetzwerke
Ahlert, Dieter
(
ed.
)
-
2001
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5
Economics and management of
franchising
networks : [the first International Conference on Economics and Management of Networks (EMNet) took place at the Center of Business Studies,...
Windsperger, Josef
(
ed.
);
Cliquet, Gérard
(
contributor
); …
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2004
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6
New developments in the theory of networks :
franchising
, alliances and cooperatives
Tuunanen, Mika
(
ed.
)
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008822024
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7
Power in a channel of distribution : sources and consequences
Hunt, Shelby D.
;
Nevin, John R.
-
2008
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8
Colas, burgers, shakes, and shirkers : towards a sociological model of
franchising
in the market economy
Stanworth, John
;
Curran, James
-
2008
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Stabilität und Effizienz hybrider Organisationsformen : die Kooperation im Lichte der neuen Institutionenökonomik ; Beiträge zu einem Symposium
Wagner, Helmut
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1995
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Economics and management of networks :
franchising
, strategic alliances, and cooperatives ; with 81 tables
Cliquet, Gérard
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