Showing 1 - 10 of 6,384
networking: moving beyond space and time -- Part Three: Integrating wine media -- Chapter 7: QR Codes and wine media -- Chapter 8 …: Mark(et)ing the bottle: using QR codes to build new wine regions -- Part Four: New Zealand and the potential of QR Codes in …This book explores the way in which QR codes (Quick Response codes) can help the wine industry facilitate distribution …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020445
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001714205
of empirical data of small and medium enterprises, a transition from wine production centrism to its expanded use in … hospitality and tourism is explored. Previous research on wine tourism and hospitality predominantly focuses on a destination … included 885 German wineries. Data stemmed from two distinct sources (websites and a secondary publication in form of a wine …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012795604
Das Arbeitspapier diskutiert vor dem Hintergrund veränderter gesetzlicher Rahmenund Wettbewerbsbedingungen in der Autoverwertung Ziele und Maßnahmen zur Stärkung kleiner und mittelständischer Verwertungsbetriebe. Der Bereich "Gebrauchte Autoteile" wird im Rahmen eines regionalen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010493819
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001579766
Schätzung der Zahl der Unternehmensübertragungen in Deutschland aus dem Jahr 1995 für den Zeitraum 1999 bis 2004 aktualisiert … betroffen sind. Im zweiten Teil der Studie wird der Markt für Unternehmensübertragungen im Spiegel der Marktakteure untersucht …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009317181