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In den letzten Jahren wurde in der Marketingforschung und in der Marketingpraxis Customer Engagement (CE) als entscheidender Einflussfaktor für die Kundenloyalität gehandelt. Unternehmen können CE durch Kontaktpunkte und für den Kunden relevante Anreize fördern. Loyalitätsprogramme können...
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Strategic management (STM) is recognized as an important element for firms’ success; however, small firms, especially in agribusiness, have widely been overlooked because it is often thought that a systematic STM is exclusively for large corporate firms. Firms engage in STM practices such as...
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This study investigates the relationship between firm resources, strategic management practices and firm performance of small agribusiness firms. Looking at level of managerial expertise and access to market information as primary resources, this research presents various arguments about their...
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In den letzten Jahren wurde in der Marketingforschung und in der Marketingpraxis Customer Engagement (CE) als entscheidender Einflussfaktor für die Kundenloyalität gehandelt. Unternehmen können CE durch Kontaktpunkte und für den Kunden relevante Anreize fördern. Loyalitätsprogramme können...
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