Showing 1 - 10 of 56
Behavioral patterns in media consumption are changing. With the upcoming of video-on-demand platforms, so-called "binge-watching" gained broad awareness. To the best of our knowledge, this is the first economic analysis explicitly on binge-watching. We approach the phenomenon by arguing that it...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012199866
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000551090
Die Autorin, Wirtschaftsredakteurin eines bekannten Nachrichtenmagazins, informiert gut verständlich und spannend über Strategien und Tricks der Werbeindustrie in bekannten und neuen Medien. Lag der Akzent der Warnungen in den herkömmlichen Elternratgebern eher auf dem Einfluß des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000953344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000960906
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003158737
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003358712
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003287818
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003880703
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003463462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003620049