Showing 1 - 10 of 1,045
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010386044
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003749517
We analyze a three-player legislative bargaining game over an ideological and a distributive decision. Legislators are privately informed about their ideological intensities, i.e., the weight placed on the ideological decision relative to the weight placed on the distributive decision....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011674460
We report the results of an experimental investigation of the Baron and Ferejohn (1989) model of legislative bargaining with cheap talk. Communication results in substantially increased proposer power, close to the stationary subgame perfect equilibrium prediction. This is achieved primarily...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014141360
. Ziel dieser Arbeit ist es, einen Leitfaden für Unternehmen zu erstellen, die noch nicht in Social Networks aktiv sind bzw … Web 2.0 erläutert, die ein Unternehmen für die Durchführung seiner Kommunikationsmaßnahme kennen sollte.Weiterhin wird … untersucht, welche verschiedenen Möglichkeiten Unternehmen haben, sich in sozialen Netzwerken zu präsentieren. Diese werden im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434175
einzuführen. Was bedeutet Agilität genau und warum müssen sich Unternehmen wandeln? Welche sechs Dimensionen haben agile …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012268460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000756957
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000560560
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000592137