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Undetermined
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62
Type of publication
All
Book / Working Paper
1,092
Article
98
Journal
9
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
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Thesis
95
Collection of articles of several authors
92
Sammelwerk
92
Aufsatzsammlung
89
Article in journal
71
Aufsatz in Zeitschrift
71
Lehrbuch
64
Graue Literatur
57
Non-commercial literature
57
Textbook
50
Konferenzschrift
45
Working Paper
45
Arbeitspapier
44
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
36
Case study
31
Fallstudie
31
Ratgeber
30
Aufsatz im Buch
26
Book section
26
Guidebook
26
Bibliografie enthalten
18
Bibliography included
18
Handbook
18
Handbuch
18
Conference proceedings
14
Bibliographie
12
Collection of articles written by one author
4
Nachschlagewerk
4
Reference book
4
Sammlung
4
Bibliografie
3
Fallstudiensammlung
3
Systematic review
3
Übersichtsarbeit
3
Einführung
2
Forschungsbericht
2
Glossar enthalten
2
Glossary included
2
Wörterbuch
2
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Language
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German
634
English
517
Undetermined
68
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1
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Author
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Bruhn, Manfred
41
Zerfaß, Ansgar
31
Mast, Claudia
17
Bovée, Courtland L.
14
Thill, John V.
14
Piwinger, Manfred
13
Franken, Swetlana
11
Esch, Franz-Rudolf
10
Huck-Sandhu, Simone
10
Langner, Tobias
10
Schmidt, Christopher M.
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Keyton, Joann
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Locker, Kitty O.
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Meckel, Miriam
6
O'Rourke, James S.
6
Pepels, Werner
6
Schmid, Beat F.
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Barker, James R.
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Blume, Andreas
5
Blundel, Richard
5
Brunner-Sperdin, Alexandra
5
Cornelissen, Joep
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Crijns, Rogier
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Dühring, Lisa
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Goodman, Michael B.
5
Hinner, Michael B.
5
Kuhn, Timothy
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Turner, Paaige K.
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Adler, Ronald B.
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Anderlini, Luca
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Springer Fachmedien Wiesbaden
30
Verlag Dr. Kovač
4
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
3
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
3
Nomos Verlagsgesellschaft
3
Springer Gabler <Firma>
3
Uni-Taschenbücher GmbH
3
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
2
Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
2
Herbert von Halem Verlag
2
IGI Global
2
Institut für Management-Entwicklung <Bielefeld>
2
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
2
Münchener Marketing-Symposium <22, 1996, München>
2
Symposium Industrielle Kommunikation <1977, Darmstadt>
2
Trends in Business Communication <Veranstaltung> <8., 2020, Online>
2
Academic Conference Trends in Business Communication <9., Online, 2022>
1
American Marketing Association
1
Apollon-Hochschule der Gesundheitswirtschaft <Bremen>
1
Arbeitsgemeinschaft Fachverband Organisationsmittel
1
Arbeitsgemeinschaft für Marketing
1
Arbeitsgemeinschaft für Wirtschaftliche Verwaltung
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Arthur Andersen and Co. <London>
1
Business Services Support <London>
1
Centre for Business Performance <London>
1
Centre for Educational Research and Innovation
1
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Lehrstuhl Agrarpolitik
1
Conference From Advertising to Communication Research <2, 1981, Paris>
1
CoreMedia AG <Hamburg>
1
DATEV eG
1
DICOEN <5, 2009, Mailand>
1
De Gruyter Mouton
1
Deutsche Vereinigung für Finanzanalyse und Anlageberatung
1
Duncker & Humblot
1
Edward Elgar Publishing
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation <Stuttgart>
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Hochschule für Wirtschaft <Zürich>
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Hochschule für Wirtschaft Zürich
1
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SpringerLink / Bücher
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Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
21
Research
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Springer eBook Collection
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Basler Schriften zum Marketing
12
Organisationskommunikation
10
PR-Praxis
10
Gabler Research
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Springer Reference Wirtschaft
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essentials
7
Journal of economic theory
6
The Wiley Blackwell-ICA international encyclopedias of communication
6
Beiträge zur Wirtschaftskommunikation : Veröffentlichungen des Arbeitsbereichs <Unternehmenskommunikation> (ARBUK), Germanisches Seminar der Universität Hamburg
5
Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung
5
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
5
Handbooks in communication and media
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Markt und Konsum
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Organizational behavior and human decision processes : a journal of fundamental research and theory in applied psychology
4
Springer eBook Collection / Business and Economics
4
Springer eBook Collection / Business and Management
4
UTB
4
UTB / Betriebswirtschaftslehre, Kommunikationswissenschaft
4
Bonner Beiträge zur Medienwissenschaft
3
DIRK-Forschungsreihe
3
Discourse, communication and the enterprise : genres and trends : [a selection of papers originally presented at the Fifth Conference on Discourse, Communication and the Enterprise (DICOEN V) held in Milan in September 2009]
3
Essentials
3
Frankfurter Allgemeine Buch
3
Freiberger Beiträge zur interkulturellen und Wirtschaftskommunikation : a forum for general and intercultural business communication
3
Gabler Edition Wissenschaft
3
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
3
Kommunikationswissenschaft
3
Lehrbuch
3
Reihe Wirtschaftswissenschaften
3
Schriftenreihe Communicatio
3
Springer NachschlageWissen
3
Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series
2
Beiträge zur Medien- und Kommunikationsgesellschaft
2
BestMasters
2
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
2
Contributions to Economics
2
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Improving
enterprise
interests through the process of business communication
Miletić, Slavomir
;
Đurović, Đuro
- In:
Ekonomika : međunarodni časopis za ekonomsku teoriju …
61
(
2015
)
1
,
pp. 43-53
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010510747
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2
Making connections : technological learning and regional economic change
Malecki, Edward J.
(
contributor
);
Oinas, Päivi
(
contributor
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000992683
Saved in:
3
New activism and the corporate response
John, Steve
(
contributor
)
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004663643
Saved in:
4
Development and communication in India : elitist growth and mass deprivation
Raghavan, Geerpuram N.
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000848305
Saved in:
5
Communication costs, information acquisition, and voting decisions in proxy contests
Bhattacharya, Utpal
- In:
The review of financial studies
10
(
1997
)
4
,
pp. 1065-1097
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001229605
Saved in:
6
Sorting and communication in weak-link group contests
Brookins, Philip
;
Lightle, John P.
;
Ryvkin, Dmitry
- In:
Journal of economic behavior & organization : JEBO
152
(
2018
),
pp. 64-80
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011986345
Saved in:
7
Communicational and
lobbying
power in German farm animal welfare politics
Grunenberg, Michael
;
Henning, Christian H. C. A.
-
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Lehrstuhl …
-
2019
decisions through informational
lobbying
. Informational
lobbying
refers to providing expert knowledge in order to influence …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012150473
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8
Who uses commercial
lobbying
firms
Richert, Eric
;
Feor, Brittany
;
Long, Blair
-
2018
-
Current version: October 2018
directly or are excluded from access to politicians. The main results provide evidence that commercial
lobbying
and donations …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011912827
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9
Politische Kommunikation und strategische Dilemmata im internationalen Tausch von Marktzutrittsrechten
Herrmann-Pillath, Carsten
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001786279
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10
Ausdifferenzierende Beratung: wo bleibt die Ökonomie?
Priddat, Birger P.
- In:
Institutionelle Grundlagen effizienter Wirtschaftspolitik
,
(pp. 105-120)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002533676
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