Showing 1 - 10 of 7,759
consumers choose calling plans that are not cost-minimizing, we run an experiment with students and staff of the Heinrich …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010337275
Motivation -- Reputation als unternehmerische Zielgröße -- Die Relevanz von Unternehmensreputation für unternehmerisches Handeln -- Konstruktspezifikation: Methodische Aspekte für die Anwendbarkeit der Strukturgleichungsanalyse -- Ein Untersuchungsdesign für die Kundenwirkung von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516612
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003335976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012590291
The literature on subjective well-being (SWB) and the environment has found robust evidence of positive net marginal SWB from pro-environmental behavior (PEB), that is, positive marginal SWB net of the associated costs in terms of money, time and effort (Finding 1). Accordingly, people could...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014283751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014450090
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010513283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009614412