Showing 1 - 10 of 313
We perform principal components analyses of the University of Michigan Index of Consumer Sentiment and TV sentiment in order to gain information on their structure and information content. By introducing the new sentiment variable TV sentiment, gathered from sentiment from statements from over...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010286248
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000868274
Die Autorin, Wirtschaftsredakteurin eines bekannten Nachrichtenmagazins, informiert gut verständlich und spannend über Strategien und Tricks der Werbeindustrie in bekannten und neuen Medien. Lag der Akzent der Warnungen in den herkömmlichen Elternratgebern eher auf dem Einfluß des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000953344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003759463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003650364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003333802
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003319575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835594
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003854577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003974508