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Graue Literatur
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Lehrbuch
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Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
2
Sammelwerk
2
Textbook
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Handbook
1
Handbuch
1
Hochschulschrift
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Konferenzbeitrag
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Language
All
German
35
English
19
Author
All
Kenning, Peter
41
Ahlert, Dieter
16
Hubert, Anita Mirja
10
Eberhardt, Tim
6
Evanschitzky, Heiner
5
Hubert, Marco
4
Preilowski, Bruno
4
Reisch, Lucia A.
4
Backhaus, Christof
3
Berentzen, Johannes
3
Meißner, Lasse
3
Oehler, Andreas
3
Plassmann, Hilke
3
Schneider, Helmut
3
Schütte, Reinhard
3
Achtziger, Anja
2
Blättel-Mink, Birgit
2
Grugel, Christian
2
Haas, Alexander
2
Hartleb, Vivian
2
Linzmajer, Marc
2
Raab, Gerhard
2
Rampl, Linn Viktoria
2
Stoll, Marco
2
Beck, Susanne
1
Braeutigam, Sven
1
Eistert, Carolin
1
Enkel, Ellen
1
Florack, Arnd
1
Fojcik, Thomas M.
1
Gattringer, Rafael
1
Heidebur, S.
1
Hellmann, Kai-Uwe
1
Hesse, Josef
1
Hoffmann, Carina
1
Iyer, Gopalkrishnan R.
1
Lehmann-Waffenschmidt, Marco
1
Meise, Jan Niklas
1
Michaelis, M.
1
Michaelis, Manuel
1
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Institution
All
Nomos Verlagsgesellschaft
2
Paradoxien des Verbraucherverhaltens <Veranstaltung> <2017, Berlin>
2
Bundesverband des Deutschen Textil-Einzelhandels
1
Institut für Handelsmanagement <Münster (Westf)>
1
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster (Westf)>
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
International journal of retail & distribution management
4
IMADI.net-Projektbericht
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Internetökonomie und Hybridität
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
SpringerLink / Bücher
2
Verbraucherforschung
2
BTE-Fachdokumentation
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Distribution & Handel
1
Distribution und Handel in Theorie und Praxis : Festschrift für Prof. Dr. Dieter Ahlert
1
Electronic retailing
1
Handbook of developments in consumer behaviour
1
Handelsforschung
1
Handelsmarken : Zukunftsperspektiven der Handelsmarkenpolitik
1
International journal of electronic business : IJEB
1
International journal of retail and distribution management
1
Internetökonomie : ein interdisziplinärer Beitrag zur Erklärung und Gestaltung hybrider Systeme
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of retailing
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of targeting, measurement and analysis for marketing
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Neuroeconomics
1
Neuroökonomie : Grundlagen - Methoden - Anwendungen
1
Paradoxien des Verbraucherverhaltens : Dokumentation der Jahreskonferenz 2017 des Netzwerks Verbraucherforschung
1
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und Neuromarktforschung : mit weiteren Beiträgen über Messen und Befragen, Treiberanalysen, ökonometrisches Modeling und Verkehrsmittelwerbung
1
Springer eBook Collection
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Vertikales Marketing und Markenführung im Zeichen von Category-Management
1
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
1
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
edition sigma
1
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1
Das Wachstum der Handelsmarken : Ursachen und Zukunftsperspektiven
Ahlert, Dieter
;
Kenning, Peter
;
Schneider, Dirk
- In:
Handelsmarken : Zukunftsperspektiven der …
,
(pp. 243-260)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001580462
Saved in:
2
Das Preiswissen deutscher Kunden: eine international vergleichende Status Quo-Analyse
Ahlert, Dieter
;
Kenning, Peter
;
Evanschitzky, Heiner
; …
- In:
Handelsforschung
19
(
2005
),
pp. 259-277
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003287997
Saved in:
3
Neurale Korrelate der Kundenloyalität : eine neuroökonomische Studie
Backhaus, Christof
;
Plassmann, Hilke
;
Kenning, Peter
; …
- In:
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und …
,
(pp. 197-224)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003512988
Saved in:
4
Consumer Neuroscience : Implikationen neurowissenschaftlicher Forschung für das Marketing
Kenning, Peter
;
Plassmann, Hilke
;
Ahlert, Dieter
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
29
(
2007
)
1
,
pp. 55-66
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003416164
Saved in:
5
Consumer Neuroscience und Neuromarketing : der Blick ins Kundenhirn
Stoll, Marco
;
Hubert, Anita Mirja
;
Kenning, Peter
; …
- In:
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift …
25
(
2008
)
6
,
pp. 34-37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003781250
Saved in:
6
Paradoxien des Verbraucherverhaltens : verbraucherpolitische Implikationen
Kenning, Peter
- In:
Paradoxien des Verbraucherverhaltens : Dokumentation …
,
(pp. 115-131)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011974546
Saved in:
7
Die Bedeutung von Kundenvertrauen für die Kundenzufriedenheit und das Kaufverhalten im Lebensmittel-Einzelhandel
Kenning, Peter
- In:
Vertikales Marketing und Markenführung im Zeichen von …
,
(pp. 61-84)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001631014
Saved in:
8
The influence of retailers’ family firm image on new product acceptance : an empirical investigation in the German FMCG market
Beck, Susanne
;
Kenning, Peter
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
12
,
pp. 1126-1143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011431949
Saved in:
9
Consumer trial, continuous use, and economic benefits of a retail service innovation : the case of the personal shopping assistant
Evanschitzky, Heiner
;
Iyer, Gopalkrishnan R.
;
Pillai, …
- In:
The journal of product innovation management : an …
32
(
2015
)
3
,
pp. 459-475
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011441406
Saved in:
10
The role of emotions in decision-making on employer brands : insights from functional magnetic resonance imaging (fMRI)
Rampl, Linn Viktoria
;
Opitz, Christian
;
Welpe, Isabell M.
; …
- In:
Marketing letters : a journal of research in marketing
27
(
2016
)
2
,
pp. 361-374
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011486571
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