Showing 1 - 10 of 4,732
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000542163
Die Autorin, Wirtschaftsredakteurin eines bekannten Nachrichtenmagazins, informiert gut verständlich und spannend über Strategien und Tricks der Werbeindustrie in bekannten und neuen Medien. Lag der Akzent der Warnungen in den herkömmlichen Elternratgebern eher auf dem Einfluß des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000953344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003263441
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001621062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001582144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012268341
Ashesh Mukherjee uses the latest research in consumer psychology to highlight five hidden costs of living online: too many temptations, too much information, too much customization, too many comparisons, and too little privacy. The book provides actionable solutions to minimize these costs. This...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013548239
Einführung in die problemstellung -- Theoretischer Teil -- Empirischer Teil: Untersuchungen zur integrierten kommunikation -- Perspektiven für die umsetzung der integrierten kommunikation im marketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516791
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013467641
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375306