Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009756243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013280971
Dieses Buch greift die drei wichtigsten Aspekte der Marktveränderung im Handel auf: Markt und Kunde, neue Geschäftsideen und Geschäftsmodelle sowie Geschäftssysteme und Businessschnittstellen. Dabei werden sowohl absatzseitige Aspekte wie beispielsweise das Kaufverhalten der Millennials bzw....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401863
In the future, shopping will be greatly influenced by a combination of localization issues, mobile internet at the point of sale, and use of social networks. This book focuses on the ‘SoLoMo synergies’ that arise from this paradigm shift in future shopping, which also promises new and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401954
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014544368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010441685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012060875