Showing 1 - 10 of 11,595
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012200082
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011660712
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003796192
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480710
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003799681
We study consumption behaviour in systems with heterogeneous interacting agents. Two different models are introduced, respectively with long and short range interactions among agents. At any time step an agent decides whether or not to consume a good, doing so if this provides positive utility....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014183361
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008746852
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003527969
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010528467