Showing 1 - 10 of 8,933
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008907214
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013209511
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011925237
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012315478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014583569
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012390002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014372615
This paper brings to light emotional intelligence’s impact on consumer decision-making styles during purchases. We show … how brand trust (BT) and brand loyalty (BL) act as mediators between emotional intelligence (EI) and decision …-making styles. We further indicate how consumers rely on emotional intelligence (EI) when purchasing products or services based on …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014381358
Emotionen sind ein wichtiges Gebiet in der Marketingforschung, da sie in der Kaufsituation das Kundenverhalten bestimmen können. Emotionale Veränderungen aufgrund des Alterungsprozesses sind ein weiteres wichtiges Forschungsgebiet. Bis heute besteht bezüglich der Kombination dieser...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003869538
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008701459