Showing 1 - 10 of 3,366
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011486975
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012132258
Der Einfluss von Emotionen auf die Markenproduktentscheidung als Herausforderung an die Kaufverhaltenstheorie -- Markenproduktentscheidungen und Emotionen als Analyseobjekte -- Theoretische und konzeptionelle Grundlagen zum Einfluss von Emotionen auf Markenproduktentscheidungen -- Methodische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516491
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012621497
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012887163
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015061796
We investigate the impact of self-organized reputation versus certification by an independent institution on demand for …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010294857
Viscusi (1978) shows how, in markets with quality uncertainty, perfect certification results in separation from top … down due to an unraveling process similar to Akerlof (1970). De and Nabar (1991) argue that imperfect certification …' buying decision explicitly, a separating equilibrium with imperfect certification does exist. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010333964