Showing 1 - 10 of 188
We empirically analyze the role of e-Commerce and brick-and-mortar retailers in discovering new bestsellers in the book market, using the German market as an example. Using an AR(1)-Process, we find that when a title becomes a bestseller sales increase in e-Commerce and decrease in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012208398
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001536561
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000706684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000674620
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001800651
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001777908
Die vorliegende Untersuchung richtet sich an die fachinteressierte Öffentlichkeit in den alten und besonders auch in den neuen Bundesländern. Die Studie basiert auf Daten und Informationen, die im Kreise von Verbrauchern, im Handel und bei Konsumgüterherstellern aus den neuen Bundesländern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000340745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000322368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000049897