Showing 1 - 10 of 1,605
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003890220
erörtern die neuesten Erkenntnisse der Branche. Dabei vergessen sie nicht, den Begriff Kundenbindung in einem umfassenden …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694284
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003377470
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003316519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003349944
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003439623
Einführung -- Bezugsrahmen des Konstrukts Cross Buying -- Entwicklung des Konstrukts Cross Buying extended -- Multi Partner Bonusprogramme -- Cross Buying extended in Multi Partner Bonusprogrammen -- Ergebnisse der empirischen Untersuchung -- Fazit und Schlussbetrachtung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515590
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
folgenden unterschiedlichen Ansprache der Kunden die Kundenzufriedenheit und vor allem die Kundenbindung erhöht. Eine empirische …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014179