Showing 1 - 10 of 1,499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003397148
Sowohl in der Wissenschaft als auch in der Unternehmenspraxis wird die langfristige Bindung von Kunden verstärkt als kritischer Erfolgsfaktor identifiziert und entsprechend intensiv diskutiert. Fragen, die in diesem Zusammenhang aufgeworfen werden, sind: "Welche Größen beeinflussen die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010512567
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011304645
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011339363
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009774895
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106926