Showing 1 - 10 of 1,056
1. Introduction -- 2. Structure of agriculture -- 3. The Food industry -- 4. Food value chains -- 5. The position of agriculture -- 6. Agricultural and trade policy -- 7. Markets -- 8. Consumers and consumption -- 9. Resources -- 10 Food supply -- 11. Disruptive or new potential trends.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015053284
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001883321
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003821991
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359706
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001427258
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001724448
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001688547