Showing 1 - 10 of 361
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010376027
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010376029
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503778
The planning, design, management and marketing of experiences for tourism markets is a major challenge for tourism destinations and providers in a globalized and highly competitive market. This book bridges the gap in contemporary literature by carefully examining the management and marketing of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010406154
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011290102
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011290261
Events sind "in". Sie sind für die Erlebnisgesellschaft von zentraler Bedeutung. Events stehen für Emotionalität, Gemeinschaft und besondere Erlebnisse. Trotz oder gerade wegen dieser fundamentalen Eigenschaften ist Event-Management eine ausgesprochen komplexe Aufgabe. Das gilt insbesondere...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010214749