Showing 1 - 10 of 2,690
Das strategische Marketing zielt - im Gegensatz zum operativen - auf die Gewinnung und Erhaltung dauerhafter Wettbewerbsvorteile. In einem sehr dynamischen Wettbewerbsumfeld, getrieben von immer stärker individualisierten Kundenbedürfnissen, lassen sich Wettbewerbsvorteile nur noch erzielen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012138685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013478011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000546443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000321834
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002243507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014577996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014381918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013261488
Commonly shared conceptualizations of resources are scant in academic management research which strikes as somewhat peculiar since resources and their allocation thereof have long been recognised to be at the heart of the competitive advantage and performance of a firm. The research literature...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011899143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009747413