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Hochschulschrift
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Thesis
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Language
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English
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German
9
Author
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Brexendorf, Tim Oliver
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Kernstock, Joachim
8
Powell, Shaun M.
5
Belz, Christian
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Faßnacht, Martin
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Keller, Kevin Lane
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Balmer, John M. T.
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Schmitz, Anna-Karina
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Simão, Tânia
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Wippermann, Peter
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
3
Journal of Brand Management: Advanced Collections
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Springer eBook Collection / Business and Management
2
SpringerLink / Bücher
2
The journal of product & brand management
2
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
2
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
1
Contemporary perspectives on corporate marketing : contemplating corporate branding, marketing and communications in the twenty-first century
1
Corporate reputation review : an international journal
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
European journal of marketing : EJM
1
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen Marketinglösung
1
Journal of brand management / advanced collections
1
Journal of brand management: advanced collections
1
Markenaufbau und Markenpflege : Grundlagen und Praxis zur erfolgreichen Umsetzung
1
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
1
The journal of brand management : an international journal
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1
Komplexitätsmanagement durch professionelle Markenführung
Belz, Christian
- In:
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; …
22
(
2005
)
1
,
pp. 2-8
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002539198
Saved in:
2
Markenführung für komplexe B-to-B-Unternehmen
Belz, Christian
- In:
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
,
(pp. 63-77)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003909899
Saved in:
3
Neue Prinzipien für das Marketing
Belz, Christian
;
Giger, Andreas
;
Jelden, Jörg
; …
- In:
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen …
,
(pp. 35-48)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003506964
Saved in:
4
Markenführung für industrielle Lösungsanbieter
Belz, Christian
;
Simão, Tânia
- In:
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus …
,
(pp. 415-430)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003588804
Saved in:
5
Markenloyalität durch persönliche Kommunikation : eine dyadische Analyse von Verkäufer-Kunden-Interaktionen am Beispiel der Marke BMW
Brexendorf, Tim Oliver
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003927090
Saved in:
6
The impact of external social and internal personal forces on consumers' brand community engagement on Facebook
Simon, Carina
;
Brexendorf, Tim Oliver
;
Faßnacht, Martin
- In:
The journal of product & brand management
25
(
2016
)
5
,
pp. 409-423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011620585
Saved in:
7
Future challenges and opportunities in brand management : an introduction to a commemorative special issue : editorial
Brexendorf, Tim Oliver
;
Kernstock, Joachim
;
Powell, Shaun M.
- In:
The journal of brand management : an international journal
21
(
2014
)
9
,
pp. 685-688
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010514155
Saved in:
8
Understanding the interplay between brand and innovation management : findings and future research directions
Brexendorf, Tim Oliver
;
Bayus, Barry L.
;
Keller, Kevin Lane
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
43
(
2015
)
5
,
pp. 548-557
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011340285
Saved in:
9
Introduction to the special section "brand and innovation interdependency"
Bayus, Barry L.
;
Brexendorf, Tim Oliver
;
Keller, Kevin Lane
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
43
(
2015
)
5
,
pp. 545-547
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011340286
Saved in:
10
Leveraging the corporate brand : the importance of corporate brand innovativeness and brand architecture
Brexendorf, Tim Oliver
;
Keller, Kevin Lane
- In:
European journal of marketing : EJM
51
(
2017
)
9/10
,
pp. 1530-1551
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011755173
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