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Research
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Theory
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Book / Working Paper
14
Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
Hochschulschrift
Konferenzbeitrag
Working Paper
Article in journal
146
Aufsatz in Zeitschrift
146
Book section
47
Lehrbuch
22
Collection of articles of several authors
15
Sammelwerk
15
Textbook
13
Thesis
10
Graue Literatur
9
Non-commercial literature
9
Aufsatzsammlung
8
Bibliografie enthalten
6
Bibliography included
6
Konferenzschrift
5
Reprint
5
Arbeitspapier
3
Handbook
3
Handbuch
3
review-article
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Case study
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Collection of articles written by one author
2
Conference proceedings
2
Fallstudie
2
Fallstudiensammlung
2
Sammlung
2
Amtsdruckschrift
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Aufgabensammlung
1
Bibliografie
1
Conference paper
1
Dictionary (multilingual)
1
Forschungsbericht
1
Glossar enthalten
1
Glossary included
1
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1
Guidebook
1
Medienkombination
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Language
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German
35
English
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Buber, Renate
4
Aeberhard, Kurt
2
Behrens, Gerold
2
Ganassali, Stéphane
2
Holzmüller, Hartmut H.
2
Moscarola, Jean
2
Agarwal, James
1
Angerer, Thomas
1
Ashman, Rachel
1
Attaran, Sharmin
1
Auer-Srnka, Katharina J.
1
Baron, Steve
1
Beckmann, Suzanne C.
1
Belk, Russell W.
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Berthon, Pierre R.
1
Bilgin, Yusuf
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Bohnsack, Ralf
1
Bosio, Birgit
1
Bühler, André W.
1
Casarin, Francesco
1
Chan, Terri H.
1
Chrysochou, Polymeros
1
Cornelius, Britta Elisabeth
1
Dupernex, Simon
1
Ertl, Robert
1
Feistritzer, Gert
1
Fischer, Eileen
1
Fischer, Ronald
1
Foscht, Thomas
1
Fredberg, Tobias
1
Groß-Engelmann, Markus
1
Gutsche, Jens
1
Hair, Joe
1
Hay, Rachel
1
Herk, Hester van
1
Hottenrott, Hanna
1
Hung, Kineta
1
Jung, Hans H.
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Kaye, Linda K.
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Keil, Tobias
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Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
15
Transformative consumer research for personal and collective well-being
3
Consumption culture in Europe : insight into the beverage industry
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Handbook of research methods for marketing management
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The nature and scope of marketing research
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Advancing methodological thought and practice
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Alternative market research methods : market sensing
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
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Brick & mortar shopping in the 21st century
1
Consumer perception of product risks and benefits
1
Cross cultural issues in consumer science and consumer psychology : current perspectives and future directions
1
Developmental challenges in marketing research
1
ERIM report series research in management
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
1
Handbuch der Marktforschung
1
Innovation in der Betriebswirtschaftslehre : Tagung der Kommission Wissenschaftstheorie
1
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
1
MSI
1
Management and innovation in the media industry
1
Marketing im Sport : Grundlagen, Trends und internationale Perspektiven des modernen Sportmarketing
1
Marketing research : state-of-the-art perspectives ; handbook of the American Marketing Association & Professional Marketing Research Society
1
Marketing und Handel
1
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
1
Marktforschung der Zukunft - Mensch oder Maschine? : Bewährte Kompetenzen in neuem Kontext
1
Marktpsychologie
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Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
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Organisation und praktische Anwendung
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Product and market development for subsistence marketplaces
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Psychological and behavioral examinations in cyber security
1
Qualitative versus quantitative research
1
Quantitative research methods in consumer psychology : contemporary and data-driven approaches
1
Reihe: Marketing : MAR
1
Research methods in service innovation
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Schriften zum Marketing
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Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
1
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
1
The marketing book
1
Zukunft der Marktforschung : Entwicklungschancen in Zeiten von Social Media und Big Data
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Konzeptionelle und methodische Probleme in der interkulturellen Management- und Marketingforschung
Holzmüller, Hartmut H.
-
1995
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2
Traditionelle nicht-metrische Conjointanalyse : ein Verfahrensvergleich
Wulf, Stefanie
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003637007
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3
Grundlagen von Prognosen
Wöller, Rolf
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003767406
Saved in:
4
Social piloting as testing methodology for media innovations
Tasch, Andreas E.
;
Fredberg, Tobias
- In:
Management and innovation in the media industry
,
(pp. 241-261)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003791383
Saved in:
5
Methodological issues in cross-cultural marketing
research
: a state-of-the-art review
Malhotra, Naresh K.
;
Agarwal, James
;
Peterson, Mark A.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794173
Saved in:
6
Learning from giants : exploring, classifying and analysing existing knowledge on market
research
Nairn, Agnès
;
Berthon, Pierre R.
;
Money, Arthur H.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794767
Saved in:
7
Deception in marketing
research
: ethical, methodological, and disciplinary implications
Kimmel, Allan J.
;
Smith, N. Craig
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794831
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8
Optionen für die Marketingforschung durch die Nutzung qualitativer Methodologie und Methodik
Holzmüller, Hartmut H.
;
Buber, Renate
- In:
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
,
(pp. 3-20)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003825268
Saved in:
9
Der Beitrag qualitativer Methodologie und Methodik zur Marktforschung
Mruck, Katja
;
Mey, Günter
- In:
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
,
(pp. 21-45)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003825270
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10
Zur Bedeutung qualitativer Methodik in der Marktforschungspraxis
Buber, Renate
;
Klein, Vanessa
- In:
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
,
(pp. 47-61)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003825272
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