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Bedarfs- und Marktforschung in...
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Marketing management
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USSR
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Befragung
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Undetermined
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Free
37
Type of publication
All
Article
332
Book / Working Paper
255
Journal
13
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
Graue Literatur
Hochschulschrift
1,059
Lehrbuch
780
Thesis
729
Textbook
609
Collection of articles of several authors
553
Sammelwerk
553
Aufsatzsammlung
546
Aufsatz in Zeitschrift
346
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
307
Bibliografie enthalten
273
Bibliography included
273
Non-commercial literature
254
Konferenzschrift
210
Case study
154
Fallstudie
154
Bibliographie
136
Handbook
131
Handbuch
131
Ratgeber
111
Guidebook
105
Aufsatz im Buch
99
Book section
99
Glossar enthalten
91
Glossary included
91
Conference proceedings
82
Wörterbuch
79
Working Paper
68
Arbeitspapier
66
Festschrift
58
Einführung
50
Fallstudiensammlung
40
Bibliografie
35
Nachschlagewerk
34
Reference book
34
Enzyklopädie
29
Collection of articles written by one author
27
Sammlung
27
Statistik
22
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396
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Undetermined
1
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Wiedmann, Klaus-Peter
10
Drees, Norbert
9
Hruschka, Harald
9
Stremersch, Stefan
5
Helm, Roland
4
Kay, Rosemarie
4
Kranzusch, Peter
4
Meffert, Heribert
4
Roberts, John H.
4
Suprinovič, Olga
4
Belk, Russell W.
3
Diller, Hermann
3
Kayande, Ujwal
3
LaPlaca, Peter J.
3
Leeflang, Peter
3
Lindgreen, Adam
3
Zerres, Michael P.
3
Albaum, Gerald S.
2
Albers, Sönke
2
Bala, Christian
2
Bauer, Hans H.
2
Bayus, Barry L.
2
Berger, Jonah
2
Bruwer, Johan
2
Chern, Ching-Chin
2
Cluley, Robert
2
DeLong, Thomas J.
2
Di Benedetto, C. Anthony
2
Fritz, Wolfgang
2
Gaski, John F.
2
Geersbro, Jens
2
Gierl, Heribert
2
Grewal, Rajdeep
2
Gupta, Sachin
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Hair, Joseph F.
2
Hamilton, Rebecca W.
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Herndon, Neil C.
2
Herrmann, Andreas
2
Hohl, Nikolaus A. D.
2
Huber, Frank
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Institution
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Institut für Demoskopie Allensbach
9
American Marketing Association
5
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
3
Hochschule für Wirtschaft und Politik
3
Causales GmbH
2
European Marketing Academy
2
GfK-Aktiengesellschaft <Nürnberg>
2
Indian Institute of Foreign Trade <Delhi>
2
Market Research Society
2
OECD
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
2
Wissenschaftliche Gesellschaft für Innovatives Marketing
2
Academy of Marketing
1
Academy of Marketing / Conference <48., 2015, Limerick, Shannon>
1
Academy of Marketing / Conference <49., 2016, Newcastle-upon-Tyne>
1
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
1
American Marketing Association / Task Force on the Development of Marketing Thought
1
Bangladesh Small and Cottage Industries Corporation <Dhaka>
1
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
1
Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
1
Deutscher Akademischer Austauschdienst
1
Deutsches Handelsinstitut
1
Deutschland <Bundesrepublik>
1
Deutschland <Bundesrepublik> / Presse- und Informationsamt
1
Ecole Nationale Supérieure des Télécommunications de Bretagne <Brest, Finistère>
1
Europäische Kommission / Statistisches Amt
1
Evangelische Akademie Loccum
1
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
1
Fachhochschule Stralsund / Fachbereich Wirtschaft
1
Forschungsinstitut für Biologischen Landbau
1
Freie Universität Berlin / Marketing-Department
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Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
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Gesellschaft für Innovatives Marketing
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Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
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GfK GeoMarketing GmbH
1
Goethe-Universität Frankfurt am Main / Institut für Kapitalmarktforschung
1
Handelshochschule Leipzig
1
Heinrich-Böll-Stiftung
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Hochschule Anhalt
1
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International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
13
Journal of marketing research : JMR
13
Journal of business research : JBR
12
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
9
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
9
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
9
Journal of the Academy of Marketing Science
9
International journal of forecasting
7
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
7
Schriftenreihe Marketing, Management
7
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
6
Beiträge zum Produkt-Marketing
5
Journal of business-to-business marketing
5
Journal of historical research in marketing
5
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
5
AMS review : official publication of the Academy of Marketing Science
4
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
4
IFM-Materialien
4
International journal of market research
4
Journal of macromarketing : examining the interactions among markets, marketing, and society
4
Journal of marketing
4
Journal of marketing channels : ... distribution systems, strategy, and management
4
Marketing intelligence & planning
4
Marketing theory
4
Qualitative market research : an international journal
4
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
4
Arbeitspapier / HHL, Leipzig Graduate School of Management
3
Australasian marketing journal
3
European journal of marketing : EJM
3
International journal of wine business research : IJWBR
3
Journal of advertising research
3
Journal of business economics : JBE
3
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
3
Journal of direct, data and digital marketing practice : the international journal of the Institute of Direct Marketing
3
Journal of financial services marketing : JFSM
3
Journal of marketing management : MM
3
Journal of retailing and consumer services
3
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
Beiträge zur Verbraucherforschung
2
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
2
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Needmining : automated analytical support for customer need elicitation
Kühl, Niklas
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2017
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2
Kritische Analyse zentraler Begriffe der marktorientierten Unternehmensführung als Grundlage einer Würdigung des Leistungsanspruches der "konventionellen" Marktforschungsmethoden u...
Pfeiffer, Werner
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000858343
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3
Kategorielle Regression als Selektionsverfahren im Direktmarketing
Musiol, Gerald
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000622388
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4
Erhebung und Analyse von Konsumentenpräferenzen für Gestaltungselemente von Gewinnspielen im Internet
Teichmann, Maik-Henrik
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003226142
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5
AWA '99 : Allensbacher Markt-Analyse 1999, Werbeträger-Analyse 1999
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488005
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6
Marktstrukturen
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488016
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7
Reichweiten der Medien - Soziodemographische Merkmale
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488022
Saved in:
8
Märkte und Medien, Teil 2
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001488030
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9
AWA '99 ; Codebuch
1999
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10
Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC conference, May 11 - 14, 1999, Humboldt University Berlin
Hildebrandt, Lutz
(
ed.
)
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1999
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