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United States
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Sammelwerk
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Thesis
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3
Graue Literatur
3
Non-commercial literature
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Aufsatzsammlung
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Lehrbuch
2
Textbook
2
Arbeitspapier
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Conference proceedings
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Festschrift
1
Konferenzschrift
1
Working Paper
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Language
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English
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German
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Turkish
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Author
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Abbott, John C.
1
Abbott, John Cave
1
Aliu, Sali
1
Annas, Fabian
1
Barker, J. W.
1
Bytyqi, Njazi
1
Böhmer, Wilhelm
1
Claßen, Harald
1
Crawford, I. M.
1
Cullinan, Cormac
1
Dubov, Irving
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Frederick, John Hutchinson
1
Goldstein, Benjamin F.
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Grunert, Klaus G.
1
Helzer, Manfred
1
Kohls, Richard L.
1
Miftari, Iliriana
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Moser, Franz
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Pottebaum, Paul
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Reichert, Josef
1
Ritson, Christopher
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Sahoo, S. C.
1
Shkodra, Jehona
1
Srivastava, R. S.
1
Stiens, Heiner
1
Strecker, Otto
1
Thomsen, Frederick Lundy
1
Tilburg, Aad van
1
Timur, Necdet
1
Wagenhäuser, Franz J.
1
Wechsler, Bernd
1
Wierenga, Berend
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Institution
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Academic Foundation <Delhi>
1
CAB International
1
Marketinggesellschaft für Niedersächsische Agrarprodukte
1
Technical Centre for Agricultural and Rural Cooperation
1
Published in...
All
Marketing der Agrar- und Ernährungswirtschaft
2
Anadolu Üniversitesi yayınları
1
Anadolu Üniversitesi yayınları / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi yayınları
1
Arbeitspapiere der Forschungsstelle für Genossenschaftswesen an der Universität Hohenheim
1
Berichte über Landwirtschaft : Zeitschrift für Agrarpolitik und Landwirtschaft
1
Europäische Hochschulschriften / 5
1
FAO Agricultural services bulletin
1
International journal of sustainable economies management : an official publication of the Information Resources Management Association
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Journal of agricultural economics
1
Marketing and agribusiness texts
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Agricultural marketing
Barker, J. W.
-
1981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000015954
Saved in:
2
Endverbrauchersegmentierung auf dem deutschen Markt für Hart-, Schnitt- und Weichkäse und Konsequenzen für das Marketing der Anbieter
Annas, Fabian
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000881365
Saved in:
3
Kooperatives Agrarmarketing : eine empirische Analyse am Beispiel ausgewählter Erzeugergemeinschaften für Getreide und Raps
Böhmer, Wilhelm
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000857212
Saved in:
4
Emerging trends in Indian marketing in the 90s
Sahoo, S. C.
(
contributor
)
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000831122
Saved in:
5
Tarımsal ürünlerin pazarlanmasında soğuk depo işletmelerinin rolü ve Marmara bölgesi'ndeki uygulama
Timur, Necdet
-
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000758564
Saved in:
6
Agricultural marketing enterprises for the developing world : with case studies of indigenous private, transnational cooperative and parastatal enterprise
Abbott, John C.
-
1987
-
1. publ.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000723891
Saved in:
7
Agricultural marketing in India and abroad
Srivastava, R. S.
-
1960
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000683785
Saved in:
8
Agricultural and food marketing management
Crawford, I. M.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000635177
Saved in:
9
Marketing in der Agrar- und Ernährungswirtschaft : Grundlagen, Strategien, Maßnahmen
Strecker, Otto
;
Reichert, Josef
;
Pottebaum, Paul
-
1996
-
3., vollkommen neu bearb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000613015
Saved in:
10
Marketing of agricultural products
Kohls, Richard L.
-
1955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000551218
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