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Helm, Roland
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Endres, Herbert
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Böcker, Franz
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Gierl, Heribert
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Dowling, Michael
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Mark, Antje
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Schmalfuß, Martin
1
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Institution
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Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
UVK Verlagsgesellschaft mbH
1
Uni-Taschenbücher GmbH
1
Published in...
All
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
3
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
2
Journal of business-to-business marketing
2
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
1
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
International journal of product development : IJPD
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Marketing und Handel
1
utb / Betriebswirtschaftslehre
1
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Planung und Vermarktung von Innovationen : die Präferenz von Konsumenten für verschiedene Innovationsumfänge unter Berücksichtigung des optimalen Simulationsniveaus und marktbezoge...
Helm, Roland
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001580339
Saved in:
2
Implication from cue utilization theory and signalling theory for firm reputation and the marketing of new products
Helm, Roland
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003243146
Saved in:
3
Strategische Analyse und marktorientierte Umsetzung
Helm, Roland
-
2009
-
8., völlig neu bearb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003848473
Saved in:
4
Das subjektive Alter von Konsumenten : Entwicklung, empirische Überprüfung und Wertung eines Messansatzes als Basis für eine erfolgreiche Segmentierung und Strategieentwicklung im...
Scheunert, Uta
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010463056
Saved in:
5
Seniorenmarketing : Stand der Forschung zum Kaufverhalten in Abhängigkeit des Alters der Verbraucher
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
;
Scheunert, Uta
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003844155
Saved in:
6
Marketing ; [Hauptbd.]
Böcker, Franz
;
Helm, Roland
-
2003
-
7., völlig neu bearb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001764914
Saved in:
7
Conceptualization and integration of marketing intelligence : the case of an industrial manufacturer
Helm, Roland
;
Krinner, Stephanie
;
Schmalfuß, Martin
- In:
Journal of business-to-business marketing
21
(
2014
)
4
,
pp. 237-255
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010478073
Saved in:
8
Seniorenmarketing : Sortimentspolitische Maßnahmen als Reaktion auf den demographischen Wandel
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003373688
Saved in:
9
Implications from cue utilisation theory and signalling theory for firm reputation and the marketing of new products
Helm, Roland
;
Mark, Antje
- In:
International journal of product development : IJPD
4
(
2007
)
3/4
,
pp. 396-411
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003442833
Saved in:
10
Marketing
Böcker, Franz
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contributor
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Thomas, Lutz
(
contributor
); …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004044578
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