Showing 1 - 10 of 486
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004157177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011301008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193131
This book explores a fairly unique wine marketing topic by examining the role and historic function of Wine Queens and Wine Kings. The author charts the history of Wine Queens in Europe, the Americas and Asia, while also focusing on cases from Slovenia. The difference between Wine Queens and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402052
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004611223
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014474334
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004947927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000347219
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003683036
Um ihre Marketingmaßnahmen möglichst genau auf die jeweilige Zielgruppe abstimmen zu können, teilen die Unternehmen ihre Märkte durch verschiedene Arten der Marktsegmentierung in immer kleinere und spezifischere Segmente auf. Dabei wird allerdings nicht berücksichtigt, dass kleinere...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521352