Showing 1 - 10 of 827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009735582
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003247710
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014382625
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004445041
Im Zentrum der Arbeit steht die Veränderung der Macht von Nachfragern gegenüber Anbietern durch das Medium Internet und … der Macht von Nachfragern in Verbindung mit der zunehmenden Verbreitung des Mediums Internet. Zum einen wird dabei die … damit die Beleuchtung der sogenannten Machtthese. Da bisherige Aussagen zur Macht von Nachfragern im Zeitalter des Internets …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427479
1. Integrated marketing communications and their application to the open education field / Juliet Stoltenkamp, Jephias Mapuva -- 2. From consumer to prodsumer / Goknil Koçak -- 3. Educational marketing / Ruth Cook -- 4. Marketing online education / Ormond Simpson -- 5. Marketing and promoting...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011726979
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002116846
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010187624
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003419151
"This book presents research on the emergent global issue of the Internet as a central organizing platform for …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004925742