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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Hochschulschrift
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
3
Thesis
3
Language
All
English
5
German
3
Author
All
Haas, Michael
3
Hoeck, Michael
1
Legler, Carsten
1
Till, Zhi
1
Wichert, Gesa von
1
Wyss, Christina E.
1
Institution
All
Verlag Dr. Hut <München>
1
Published in...
All
Gabler Edition Wissenschaft
1
Schriftenreihe des Lehrstuhls für Fahrzeugtechnik
1
SpringerLink / Bücher
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Source
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ECONIS (ZBW)
5
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1
Reaktive Verteidigungsstrategien beim Wettbewerbsstimulus Produktinnovation
Wichert, Gesa von
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003773556
Saved in:
2
Management of innovation in network industries : the mobile Internet in Japan and Europe
Haas, Michael
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003290540
Saved in:
3
Markt- und kundenorientierte Entwicklung von elektrifizierten Fahrzeugen für den Markt China
Till, Zhi
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011414795
Saved in:
4
Markteintrittsstrategien bei Innovationen unter besonderer Berücksichtigung von Preis- und Werbestrategien
Legler, Carsten
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011818479
Saved in:
5
Management of Innovation in Network Industries : The Mobile Internet in Japan and Europe
Haas, Michael
(
contributor
)
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520841
Saved in:
6
Early mover positions : antecedents and performance consequences
Wyss, Christina E.
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004865477
Saved in:
7
Management of innovation in network industries : the mobile Internet in Japan and Europe
Haas, Michael
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004872034
Saved in:
8
Cooperation and technological endowment in international joint ventures: German industrial firms in China
Hoeck, Michael
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004939380
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