Showing 1 - 10 of 426
Klappentext: Dieser Band leitet ausgehend von einer Analyse der historischen Entwicklung des Fahrrades und der Fahrradpolitik und -Planung Strategien ab, wie und warum das Fahrrad mehr Priorität bekommen kann, welche Bausteine zur kommunalen Fahrradförderung und zur fahrradfreundlichen Bundes-...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011736862
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003602223
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003545452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009568739
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009307060
Economically efficient prices for the passenger transportation system in the Greater Cairo Metropolitan Area would account for broader societal costs of traffic congestion and accidents, and local and global pollution. A
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011395368
In diesem Band wird versucht, für den Bereich der Verkehrspolitik und der raumbezogenen Planung die gegenwärtigen Möglichkeiten auszuleuchten, mit neuen Konzepten, Leitbildern und Instrumenten den Erosionstrend zu stoppen und den urbanen Veränderungsprozess in eine nachhaltige Entwicklung zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001482610
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001449342
Economically efficient prices for the passenger transportation system in the Greater Cairo Metropolitan Area would account for broader societal costs of traffic congestion and accidents, and local and global pollution. A $2.20 per gallon gasoline tax (2006 US$) would be economically efficient,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012975197
Economically efficient prices for the passenger transportation system in the Greater Cairo Metropolitan Area would account for broader societal costs of traffic congestion and accidents, and local and global pollution. A $2.20 per gallon gasoline tax (2006 US$) would be economically efficient,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012554516