Showing 1 - 10 of 904
-taking motivation (TTM) is higher rather than lower. Results from a field sample comprising 269 employees provided evidence for this …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014157586
respondents. This paper argues that the possibility of learning something about themselves increases respondents’ motivation and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011509143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012102004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012214107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003971236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012253953
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011672295
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013438819
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011337645
In personalwirtschaftlich motivierten Umfragen oder Studien müssen oftmals Persönlichkeitsmerkmale der Probanden berücksichtigt werden. Die validierten Standardinstrumente der Persönlichkeitspsychologie sind aufgrund ihres Umfangs nur bedingt für diesen Zweck geeignet. Wir berichten über...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009719472