Showing 1 - 10 of 197
In dem Wissen, dass viele Bürger Diätenerhöhungen kritisch sehen, liegt es nahe, dass Abgeordnete ihre Diäten besser direkt nach Wahlen erhöhen als unmittelbar vor den Wahlen. In einer neuen Studie des ifo Instituts wurde anhand von Daten für 15 deutsche Bundesländer im Zeitraum...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011795694
Whether campaign advertising influences election outcomes is an open question; a paradox given the amount spent on campaigning in general and TV advertising in particular. We argue that such “absence of documentation” is due to the focus of the empirical literature on the United States, in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011807374
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000746397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000736020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000412795
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000329797
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000670796
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000424390
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000067665
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000009761