Showing 1 - 10 of 1,453
Vor dem Hintergrund der Erhöhung des Preisdrucks und des Preiswettbewerbs auf den Märkten rückt die Steuerung der Preiserwartungen der Kunden in den Mittelpunkt der Betrachtungen. Nora Reppenhagen untersucht die Bildung von Preiserwartungen unter Einbezug von Theorien aus verschiedenen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517071
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000071066
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597364
Klappentext: With the Price Estimation scene (PE scene) Christoph Breidert introduces a new method to estimate willingness-to-pay. It works as an additional interview scene appended to conjoint analysis and offers the respondents a dynamically generated sequence of product choices with assigned...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003301735
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010519267
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001900494
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001408787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001568911