Showing 1 - 10 of 80
Nach Lutz von Rosenstiels "Einführung in die Markt- und Werbepsychologie" (BA 6/93) liegt hier wieder ein ernstzunehmendes wissenschaftliches Lehrbuch zur Wirkung der Werbung auf Kaufentscheidungen vor. Theoretisch umfassende Fundierung, Gestaltungsempfehlungen, Messung der Werbewirkung und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000501388
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000331596
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000064716
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716253
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716271
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716652
This handbook contains a series of original contributions in which top researchers in each area provide a succinct review of theory and research studies in consumer psychology and marketing, advertising and consumer behaviour
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003457714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008702687