Showing 1 - 10 of 1,580
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004898127
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004347657
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009317145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004272046
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004913282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000339461
Part I How can we know who is happy? Conceptual and methodological issues -- Objective happiness / Daniel Kahneman -- Ecological momentary assessment / Arthur A. Stone, Sual S. Shiffman, Marten W. DeVries -- Measurement issues in emotion research / Randy J. Larsen and Barbara L. Fredrickson --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678471
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003986480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010251906
Deckblatt; Titelseite; Impressum; Inhaltsverzeichnis; Geleitwort; 1 Automatische Anteile im Konsumentenverhalten: Die Aufnahme von Informationen; 1.1 Implizites Erinnern; 1.2 Der Effekt der bloßen Darbietung; 1.3 Klassisches Konditionieren; 1.3.1 Eine Menge Missverständnisse; 1.3.2 Evaluatives...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012670079