Showing 1 - 10 of 820
Das Pay-TV ist eine Angebotsform des Fernsehens, die Ökonomen a priori positiv betrachten, weil sie auf der Basis des üblichen marktwirtschaftlichen Preismechanismus funktioniert, das grundsätzlich das Angebot nach der Nachfrage und damit nach den Präferenzen der Zuschauer steuert. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003554573
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004789657
The Oxford Handbook of Creative Industries is a reference text that brings together many of the world's leading scholars in the application of creativity in economics, business and management, law, policy studies, organization studies and psychology. While creative industries research has become...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013480362
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013398486
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013340707
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000721205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000762608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000555380