Showing 1 - 10 of 17,364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011301974
Unter Rückgriff auf die Erkenntnisse der Risikotheorie werden Ansatzpunkte für einen effizienten Einsatz der Instrumente des Direktmarketing in 'non-store'-Kaufsituationen abgeleitet. Zunächst erfolgt eine Charakterisierung des Direktmarketing und eine Darstellung der Risikotheorie als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011338577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002248818
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012820054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545115
Research has shown that advertising assets and R&D (research and development) assets increase shareholder value. Although one might conclude that their impacts on bankruptcy risk are merely the inverse of their impacts on shareholder value, we argue otherwise and show that the differences hinge...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012828346
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009738747
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011628478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011859316
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012429483