Showing 1 - 10 of 2,602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010532743
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001599487
Basierend auf der Erkenntnis, dass Einwohner eine bedeutende Zielgruppe im Rahmen der Markenführung von Städten sind, entwickelt Ayla Rößler ein Modell zur internen, identitätsbasierten Markenführung von Städten. Es wird untersucht, wie Einwohner als wichtige interne Zielgruppe einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401776
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955708
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011305501
This paper proposes a method to characterize residential segregation patterns along three dimensions: intensity, separation, and scale. These dimensions designate respectively the over-representation of a group in segregated regions, the proportion of people from that group living in these...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014237438
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014326434
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009667043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009406350
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009412305