Showing 1 - 10 of 13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002033304
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003772250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003307847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003431461
A key to enhancing sales force productivity is finding ways to help existing reps sell more. In this paper, we focus on the process of internal efficiency benchmarking of a firm's sales representatives aimed at identifying strong and weak performers and providing meaningful and actionable...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009533312
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003289251
In diesem Beitrag wird ein Modell entwickelt, das die Wirkungen von Preis- und Nicht-Preis-Promotions auf die Markenloyalität von Konsumenten abbildet. Die Markenloyalitäts-Varia-ble von Guadagni/Little (1983) wird dabei dahingehend erweitert, daß die Änderung der Markenloyalität nach einem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011583029
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003547859
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003289137