Showing 1 - 10 of 4,847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009260775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002926389
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003049948
Foreword: the bright side of social media / Ashesh Mukherjee -- Foreword: the dark side of social media / Leyland Pitt -- A framework for the dark side of social media -- A framework for the dark side of social media : from digital drama to digital over-engagement / Angeline Close Scheinbaum --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664082
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011635359
Rommerskirchen ist Professor für Philosophie und Soziologie an der Hochschule Fresenius. Er beschäftigt sich in der Forschung und in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402826
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013362315
Das (Social) Web stellt innovative Möglichkeiten bereit, Meinungen und Einstellungen frei von methodischen Verzerrungen auf der Basis freiwillig geäußerter Konsumentenstatements zu untersuchen. Anhand von neuartigen Verfahren wie etwa der Computerlinguistik untersucht Daniel Wagenführer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517222
Quantitative research : its place in consumer psychology / Cathrine V. Jansson-Boyd -- Using contemporary quantitative techniques / Or Shkoler -- Measurement theory and psychological scaling / Daniel P. Hinton and Tracey Platt -- Identify, interpret, monitor and respond to quantitative consumer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013180290