Showing 1 - 10 of 632
Social media provide organizations with new opportunities for crisis communication but also present dangers, as shown by the Nestlé palm oil crisis. This paper examines Nestlé’s crisis communication during the palm oil crisis and Facebook fans’ perceptions of the crisis on two of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009689670
Die Ergebnisse einer zehnjährigen Studie zu Social Media in der B2B-Kommunikation und viele Erfahrungsberichte aus der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395539
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011848702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007945
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003795460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012659014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304277
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011981255
Abstract AbstractDer Band greift den Medienwandel aus ökonomischer, politischer und journalistischer Perspektive der letzten zwei Jahre auf. Dazu werden ausgewählte Beiträge aus Netzveröffentlichungen herangezogen. Die Leser erhalten somit einen redaktionell gefilterten, kompakten Überblick...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015342
Cover -- 1 Introduction -- 1.1 The Broader Societal Context -- 1.2 The Contemporary Professional Context -- 1.3 Personal Branding in Contemporary Careers -- 1.4 The Present Study -- 2 Conceptualization of Personal Branding -- 2.1 Personal Branding in Self-Management Literature -- 2.1.1 Personal...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011924061