Showing 1 - 10 of 302
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011848702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008663193
Abstract AbstractDer Band greift den Medienwandel aus ökonomischer, politischer und journalistischer Perspektive der letzten zwei Jahre auf. Dazu werden ausgewählte Beiträge aus Netzveröffentlichungen herangezogen. Die Leser erhalten somit einen redaktionell gefilterten, kompakten Überblick...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015342
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011892661
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011762655
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003795460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009309078
Social media provide organizations with new opportunities for crisis communication but also present dangers, as shown by the Nestlé palm oil crisis. This paper examines Nestlé’s crisis communication during the palm oil crisis and Facebook fans’ perceptions of the crisis on two of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009689670