Showing 1 - 10 of 46
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011843614
Sponsoring: Begriff, Definition, Merkmale, Typen -- Sportsponsoring: Abgrenzung, Bedeutung, Wirkungspotenziale …, Erscheinungsformen -- Sportsponsoring als Marketing- und Kommunikationsinstrument. …. Insgesamt erhalten Sie mit diesem Lehrbuch ein breites Grundlagenwissen zum Thema Sportsponsoring. Der Inhalt Sponsoring …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013406930
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003782819
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849318
Die Kommerzialisierung des Sports nimmt weiter zu. Viele Sportorganisationen sind heute mit mittelständischen Unternehmen vergleichbar. Wer hier betriebswirtschaftliche Entscheidungen trifft, ohne die sporttypischen Besonderheiten zu beachten, geht ein hohes Risiko ein
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008662762
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008797037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679363
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003681815
"Contemporary sport is both a sophisticated and complex international business and a mass participatory practice run largely by volunteers and community organisations. This authoritative and comprehensive introduction to the theory and practice of sports management helps to explain the modern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009307280
"Strategic Sports Event Management provides students and event managers with an insight into the strategic management of sports events of all scales and types, from international mega-events to school sports. Combining a unique conceptual framework with a practical, step-by-step guide to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010375469