Showing 1 - 10 of 33,048
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011433933
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011447516
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001460013
"There is a large knowledge gap in the market today between business strategy and experimentation. People resort to reading growth hacker blogs or going to meetups or eventually asking consultants for help. This book contains a library of techniques and specific guidance on how to rapidly test...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012134747
Introduction: things aren't what they used to be -- From products to needs to experiences -- Inversion -- An inversion vocabulary -- The internet of things : how things became connected -- The intelligence of things : how things became smart -- The immersion of things : how things are becoming...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011712422
Einflussgrößen und Erfolgsauswirkungen innovativer Produktprogramme -- Theoretische Grundlagen der strategischen Innovationsforschung -- Kontextbezogene Auswirkungen innovationsorientierter Strategien -- Implikationen für das Management von Industriegüterunternehmen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015508
Wettbewerbsstrategien für neue Produkte und neue Märkte werden in allen Unternehmensbereichen benötigt, wo Produktinnovationen geplant und entwickelt werden. Zentraler Bestandteil der diskutierten Wettbewerbsstrategien ist die Produktpositionsanalyse - ein effizientes Instrument für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008903472
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009491227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003643209
Innovationsmanagements. Ebenso gehört zu einer erfolgreichen Produktentwicklung, dass das notwendige Wissen rasch diffundiert und eingesetzt …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014320