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This paper reports the findings of two empirical studies on the value-added of venture capital with special attention on promoting internationalisation of start-up firms. The first study is based on a survey of Finnish (and a few cross-border) venture capital organisations on the value-adding...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010285033
Für die Eigentümer eines Shopping-Centers stellen sich abhängig vom Abschnitt im Lebenszyklus des Centers unterschiedliche Marketingfragen. In der Projektentwicklungsphase stellen die potentiellen Mieter den Hauptabsatzmarkt dar, der zu bearbeiten ist. Ist ein Center eröffnet, so wechselt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870986
Betreibsnotwendige Immobilien werden von unternehmen oft nur als Mittel zum Zweck, d.h. als Produktionsfaktor für die eiegtnliche Leistungserstellung des Kerngeschäfts betrachtet. Ein entsprechend geringer Anteil der im Jahre 2008 an einer Umfrage teilnehmenden 70 Unternehmen in der Schweiz...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005870989
It is discussed whether hybrid strategies are beneficial or detrimental to a firm’s performance, because hybrid strategies lead to organizational tensions that arise from the simultaneous pursuit of distinct strategic activities. However, existing studies on the relationship between hybrid...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010427778
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000546443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000417751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000051480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000056067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000338213